TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!
Stratégiai célkitűzéseinkkel összhangban arra törekszünk, hogy a Felhasználók érdekeit szem előtt tartva az ÉRV. Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. működését és informatikai rendszereit folyamatosan fejlesszük. A többi regionális víziközmű-szolgáltató tevékenységével való összehangolás érdekében több olyan fejlesztés is folyamatban van, amely érinti a Tisztelt Felhasználókat is. Ezen változásokról az alábbiak szerint nyújtunk rövid tájékoztatást. (Bővebben: a www.ervzrt.hu weboldalunkon tájékozódhatnak.)
MILYEN MÓDON FOG TÖRTÉNNI A SZÁMLÁZÁS?
• Az eddig eltelt időszakban ki nem állított számlák kiküldésénél, illetve a fizetési határidők meghatározásánál Társaságunk arra törekszik, hogy a Felhasználók érdekeit a lehető legteljesebb mértékben figyelembe vegye.
• A számlázás egyes felhasználói csoportoknál már megkezdődött, amely folyamatosan kerül kiterjesztésre valamennyi Felhasználóra.
• Az elkövetkezendő időszakban még nem a normál rendnek megfelelően kerülnek a számlák kiállításra, de a visszamenőleges időszak ki nem számlázott mennyisége nem egy számlában kerül majd kiterhelésre.
• Társaságunk az elmaradt időszak számláit eleinte a megszokottól sűrűbben fogja kibocsátani, ugyanakkor hosszabb fizetési határidő kerül alkalmazásra.
• Felhasználóinknak részletfizetési lehetőséget biztosítunk, amennyiben a feltételeknek megfelelnek.
• További információ: a számlákon található, kérjük, figyelmesen tanulmányozzák át!
HOGYAN LEHET BEJELENTENI, BEDIKTÁLNI A MÉRŐÓRA ÁLLÁSÁT?
• Automata mérőállás-bejelentés formájában, az üzleti partnerazonosító és a mérő gyári szám utolsó 4 számjegyének megadását követően telefonon, a 06-80/22-42-42 telefonszám 2. menüpontjában.
• Online és mobil applikáción keresztül a www.vizcenter.hu weboldalon, a vízmérőállás bejelentése menüpontban.
• Írásban, a 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. címre postázva.
• Elektronikusan, az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címre küldve.
• Telefonon, az ügyintézővel történő kapcsolatfelvétel útján, az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42 telefonszámon.
• Személyesen, az ügyfélszolgálati irodáinkban.
• További információ: a www.ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalon található.
HOGYAN LEHET MÓDOSÍTANI A HAVI SZÁMLÁN SZEREPLŐ ÁTLAGFOGYASZTÁS MENNYISÉGÉT?
• A becsült fogyasztás mennyiségét a számlázási rendszer a tényleges vízfelhasználás mennyiségéből állapítja meg.
• Az éves átlagfogyasztás (számlázott havi átalánymennyiség) módosítására lehetőség van az online ügyfélszolgálati adatlapunkon, mely megtalálható a https://vizcenter.hu/erv/ oldalon.
• Tisztelt Felhasználóink módosítást kérhetnek az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen.
• Ügyfeleinknek lehetőséget nyújtunk az átlagfogyasztás módosítására a 06-80/22-42-42 telefonszámon.
• Személyes ügyintézésre is lehetőséget biztosítunk az ügyfélszolgálati irodáinkban, a honlapunkon található nyitvatartási időben.
• Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az átlagfogyasztást minden elszámolt mérőállást követően a rendszer automatikusan újrakalkulálja.
• Amennyiben a Tisztelt Felhasználónk minden hónapban a ténylegesen elfogyasztott mennyiségről szeretne számlát kapni, lehetősége van a havi diktálást alapul vevő számlázást választania. Ebben az esetben, a diktálási időszakban, az előzőekben ismertetett ügyintézési csatornákon van lehetősége a havi mérőállást bediktálni.
• További információ: a www.ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalon található.
TÁJÉKOZTATÓ A FIZETÉSI LEHETŐSÉGEKRŐL
• A befizetés történhet postai csekken (számlához csatoltan vagy igénylés esetén).
• Lehetőség nyílik befizetésre egyedi átutalással.
• Csoportos beszedési megbízással is rendezhető a számla.
• A Kazincbarcikai, Miskolci, Ózdi, Pétervásárai, Salgótarjáni és Tiszaújvárosi Ügyfélszolgálati Irodánkban bankkártyával is fizethetnek Tisztelt Felhasználóink.
• Fogyasztóink a www.vizcenter.hu online felületen és mobil applikáción keresztül, regisztrációt követően nyomon követhetik és befizethetik számláikat az OTP SimplePay alkalmazással.
• A Díjnet felületén a számlák kiegyenlítése igény szerint történhet bankkártyával, netbankon keresztül, mobilon, csoportos beszedési megbízással vagy eseti banki átutalással – egyszerűen, biztonságosan, kényelmesen és környezetbarát módon.
• Személyes befizetésre az ügyfélszolgálati irodáink pénztárában nyílik lehetőség.
• További információ: a www.ervzrt.hu weboldalon található.
FELHASZNÁLÓINK MILYEN ELÉRHETŐSÉGEKEN INTÉZHETIK ÜGYEIKET?
• Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken.
• Telefonon: az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42 telefonszámon.
• Online ügyintézés keretén belül, amely előzetes regisztrációt igényel
o a www.vizcenter.hu weboldalon és
o mobil applikáción keresztül. (A mobil applikáció [Vízcenter MVMI ZRT.] letölthető a Play Áruházból és az App Store-ból.)
• Írásban a 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. címre postázva.
• Elektronikusan az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címet alkalmazva.
• Személyesen: az ügyfélszolgálati irodáinkban, amelyek nyitvatartásáról tájékozódhat a www.ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalakon.
• További információ: a www.ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalon található.
KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT! TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.